• Facebook
Logo Potrzebujesz
 
 
 
Jesteś tutaj: Strona głównaOfertaStrefa tuningu

Strefa tuningu

  • CHIPTUNING

     CHIPTUNING to elektroniczne zwiększenie mocy silnika samochodu, polega na wykorzystaniu rezerw, jakie zostawił
    producent Twojego auta. Warunkiem udanego chiptuningu jest stuprocentowa sprawność pojazdu. Z tego względu powinno się zacząć od diagnostyki komputerowej silnika, jeżeli auto nie jest sprawne nie należy modyfikować oprogramowania, a usunąć usterkę.

      CHIPTUNING polega na zmianie oprogramowania komputera sterującego silnikiem tak, aby uzyskać wyższą sprawność, moc i moment oraz ewentualnie zmniejszyć nieco zużycie paliwa przy niezmienionym stylu jazdy.
    Daje radość z jazdy i podnosi Twoje bezpieczeństwona drodze.

      Głównymi parametrami modyfikowanymi  w oprogramowaniu to, dawka paliwa , zwiększa się również doładowanie,
    co skutkuje zwiększonym ciśnieniem w kolektorze. W zależności od ilości zwiększonego paliwa , przyśpiesza się kąt wtrysku, tak aby paliwo spalało się dłużej nie powodując nadmiernego dymienia.

    Wykonujemy usługę chiptuningu w samochodach:

    • osobowych
    • ciężarowych

     

    tuning

     

    EKOTUNING

     Duża moc-małe spalanie

      Usługa ekotuningu ma na celu zmniejszenie zużycia paliwa, w silnikach spalinowych, można to osiągnąć dzięki korekcji map zapłonowych, limiterów momentu obrotowego poszczególnych przełożeń.
    Większość aktualnie produkowanych silników spalinowym zarówno benzynowych jak i diesla można zoptymalizować pod kątem zużyciapaliwa. Optymalizacja możliwa jest zarówno w silnikach turbodoładowanych jak i wolnossących

    Oszczędność w samochodach

    • z skrzynią ręczną około 0,8 – 1,2 l/100km,
    • ze skrzynią automatyczną na poziomie około 1,6 – 2 l/100km, przy zachowaniu dotychczasowego stylu jazdy
    • tiry i maszyny rolnicze oszczędność paliwa na poziomie 5l do 7l/100km.

       

    DAWKI STARTOWE/ROZRUCHOWE

      Korygowanie map  dawek startowych ma ułatwić rozruch silnika Diesla, gdy jego temperatura pracy jest wyższa niż temperatura
    otoczenia. Innymi słowy korekcja ta ma umożliwić szybkie uruchomienie rozgrzanego silnika. Jest to Idealne rozwiązanie do samochodów, które mają problemy z pompą wtryskową / pompo-wtryskiwaczami.                                     
    Korekta przeprowadzana jest poprzez ingerencje w oprogramowanie sterownika ECU silnika.
    Jest to metoda całkowicie bez inwazyjna i bezpieczna do silnika.



    USUWANIE ZAWORU RECYRKULACJI SPALIN EGR

    Usługa polega na wyłączeniu elektronicznym w sterowniku ECU, zawora EGR, który odpowiada za recyrkulacje gazów spalinowych.
     



    USUWANIE FILTRA CZĄSTEK STAŁYCH DPF FAP

    Usługa ta polega na przeprogramowaniu sterownika ECU, bez ingerencji fizycznej w sterownik, poprzez złącze OBD II.
    Oryginalny program zgrany z samochodu jest tak modyfikowany aby filtr cząstek stałych nie był obsługiwany.
    Po modyfikacji programu filtr cząstek stałych jest wyłączony, dzięki czemu może zostać wycięty lub udrożniony mechanicznie
    W rezultacie jest brak kłopotów z palącymi się kontrolkami na liczniku oraz z brakiem mocy, spowodowanym trybem awaryjnym.



    USUWANIE LIMTERA PRĘDKOŚCI I ODCIĘCIA OBROTÓW

       Obecnie wiele nowoczesnych samochodów jest wyposażone w zabezpieczenie typu Speed limiter, samochody osobowe zazwyczaj
    (210km/h lub 250km/h) oraz busy, zależnie od życzenia dilera lub firmy która nabywa auta, dzięki usunięciu limitera samochód może rozwinąć maksymalną szybkość.

     

     


Auto Serwis Mobilny Serwis Pomoc Drogowa Usługi Spawalnicze